دسته‌بندی نشده

ویبره متر صنعتی چیست؟

ویبره متر صنعتی چیست؟

امروزه یکی از اهمیت دار ترین کنترل ها در صنایع مختلف، کنترل لرزش و ارتعاشات ابزارها و ماشین های دوار از جمله توربین ژنراتور، پمپ، یاتاقان، موتورف فن و … می باشد که در صورتی که این لرزش بیشتر از حد مشخصی باشد می تواند باعث بروز حادثه و خرابی در تجهیزات شود و به همین دلیل در صنایع مختلف اندازه گیری ارتعاش قطعات و ماشین ها دارای اهمیت بالایی می باشد. توسط ارتعاش سنج و یا لرزش سنج می توانید نوسانات و لرزش ها را اندازه گیری نمایید. توسط این دستگاه می توانید سرعت، شتاب، بازه مکانی جابجایی را اندازه گیری نمایید. تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شما را در بررسی قیمت دستگاه لرزش سنج راهنمایی و مشاوره می دهند و می توانید محصولات این مجموعه را با کمترین قیمت و با بالاترین دقت و کیفیت و همچنین به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

انواع لرزش سنج صنعتی

ویبره متر های صنعتی بر اساس جهت اندازه گیری میزان ارتعاش به دو دسته مبنی بر اندازه گیری شتاب و لیزر تقسیم می شوند.

  • ویبره متر بر اساس اندازه گیری شتاب

ویبره متر مبنی بر اندازه گیری شتاب میزان شتاب و جابجایی را در مورد بررسی و اندازه گیری قرار می دهد. در این روش سنسور روی دستگاه نصب شده و میزان ارتعاش را با دقت بالایی اندازه گیری می کند. این دستگاه می تواند قسمتی از ویبره متر باشد یا به صورت مجزا به عنوان یک تجهیز جانبی ویبرومتر از طریق یک اهنربا به آن متصل شود.

  • ویبرومتر مبنی بر اندازه گیری لیزری

ویبرومتر های لیزری با توجه به تکنولوژی خاصی که دارند تشخیص و تجزیه و تحلیل تشعشعات لیزری را اندازه گیری می کنند.

ویبره متر را با نام های دیگری همچون ارتعاش سنج و لرزش سنج نیز می شناسند که می توانید برای خرید لرزش سنج ارزان با کارشناسان ما در مشهد دقیق با سال ها سابقه در فروش تجهیزات تست شرایط محیطی در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را برای خرید و بررسی شرایط خرید این محصول همچون قیمت لرزش سنج کسب نمایید.

بازگشت به لیست