دسته‌بندی نشده

کلر سنج چیست و چه کاربردی دارد؟

کلر سنج چیست و چه کاربردی دارد؟

کلرسنج ابزاری برای اندازه گیری میزان کلر آزاد، ترکیبی و کل کلر محلول در آب می باشد این محصول از پر کاربرد ترین محصولات برای گندزدایی آب و موجب از بین رفتن ویروس ها و میکروب های آب می شود. کلر سنج ها دارای دو نوع کیت تست کلر و یا کلرسنج های دیجیتالی می باشند. در کیت تست کلر به صورت چشمی کلرسنجی انجام می شود و در روش دیجیتال با کمک محلول محلول معروف و مکانیزم نوری اندازه گیری کلر انجام می شود. مقدار کمیت مورد اندازه گیری بعد از پردازش داده ها به صورت مستقیم بر روی دستگاه ظاهر می شود.

مشهد دقیق دارای سال ها سابقه در فروش کلرسنج و به عنوان بزرگترین مرکز خرید کلرسنج در مشهد فعالیت دارد که می تواند انواع کلرسنج را با مناسب ترین قیمت کلرسنج آب و قیمت کلرسنج دیجیتالی در بازار عرضه کند.

انواع کلرسنج:

دستگاه های کلر سنج به صورت کلی بر اساس استفاده از تکنیک رنگ سنجی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از:

  • کلرسنج چشمی: با کمک تغییر رنگ می توان از کلرسنج استفاده نمود تا به صورت چشمی انجام شود.
  • کلر سنج دیجیتالی ( الکترونیکی): در این مدل کلرسنج با استفاده از محلول معرف و مکانیزم اندازه گیری دقیق می توان میزان کلر را بررسی نمود.

انواع کلرسنج چشمی و دیجیتالی امروزه در بازار دارای متقاضیان زیادی می باشد که شرکت های تولید کننده این دستگاه ها محصولات مختلف را با ویژگی ها و قابلیت های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می دهند تا برای مصارف بهداشتی و سلامت و شرب و موارد مرتبط با امر بهداشت از این محصولات استفاده نمایند.

مهمترین کاربرد های کلرسنج را می توان برای اندازه گیری کلرآزاد و محلول و ph آب آشامیدنی و استخرهای پرورش آبزیان و مجتمع های آبی و همچنین استفاده برای اندازه گیری کلر باقیمانده آزاد و کلر باقیمانده کل مخازن آب در صنایع و آزمایشگاه ها استفاده نمود.

تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق مرکز خرید تست کیفیت مایعات می باشد که می توانید برای بررسی انواع کیت کلرسنج و همچنین بررسی قیمت انواع تست مایعات، قیمت کلرسنج استخری و بررسی شرایط خرید دستگاه کلرسنج با کارشناسان واحد فروش دستگاه تست کلر در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست