دسته‌بندی نشده

نحوه استفاده از دستگاه شوری سنج

نحوه استفاده از دستگاه شوری سنج

برای نمایش میزان کیفیت آب از دستگاه ساده ای به نام شوری سنج استفاده می شود که دستگاهی کاربردی برای کسب سریع از نمک محلول موجود در طیف گسترده ای از نمونه های آب است. این دستگاه ها در طیف گسترده ای از کاربرد ها از آزمایش میزان شوری در آب مورد استفاده در کشاورزی، آب آشامیدنی، فاضلاب و همچنین جهت آزمایش آب در استخر های خانگی و چشمه های معدنی مفید می باشد. مشهد دقیق راهنما شما برای بررسی قیمت شوری سنج آب و قیمت دستگاه شوری سنج آب می باشد.

عملکرد و نحوه استفاده دستگاه شوری سنج

ابتدا دستگاه را روشن کنید و دستگاه در ابتدا در حالت پیش فرض بر روی حالت اندازه گیری نمک قرار دارد در این حالت بر روی دستگاه روی صفحه کلید کلمه salt را میبینید که برای اندازه گیری نمک خمیر و غذا نیز می توانید الکترود را درون خمیر و غذا قرار دهید. پس از قرار دادن سنسور درون نمونه 5 تا 10 ثانیه صبر کنید تا کلمه  hold بر روس صفحه نمایش داده شود و عدد اندازه گیری شده را یادداشت نمایید.

برای اندازه گیری TDS با فشار دادن یکبار دکمه وسط MODE SEL دستگاه از حالت نمک خارج شده و به حالت اندازه گیری TDS تغییر حالت می دهد.

با فشار دادن دوباره دکمه وسط از اندازه گیری از حالت TDS به حالت اندازه گیری دما تغییر می کند در این حالت بالای صفحه C مشخص است.

در صورتی که با انواع دستگاه شوری سنج آشنا شوید می توانید خرید شوری سنج مدل مورد نظر خود را توسط کارشناسان فنی و متخصص تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق اطلاعات لازم برای خرید تست کیفیت مایعات همچون قیمت شوری سنج آب و قیمت انواع تست مایعات را بررسی نمایید.

بازگشت به لیست