دسته‌بندی نشده

کیفیت سنج هوا چیست؟

کیفیت سنج هوا چیست؟

همانطور که میدانید کیفیت هوا در ساخت و توسعه محصولات نیمه هادی و دارویی و بیوتکنولوژی و همچنین در زمینه هایی که در برابر آلودگی محیط زیست بسیار حساس هستند دارای اهمیت بالایی می باشد که برای اندازه گیری و حفظ سطح مطلوب نظافت در کلیه اتاق های تمیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که میدانید گاهی اوقات ذرات گرد و غبار و گازها و سایر آلاینده های دیگر می توانند زندگی انسان ها را مختل کنند و به همین دلیل باید این آلاینده ها را به صورت مستمر کنترل کرد و کیفیت هوا و محیط را بررسی نمود. اندازه گیری ذرات معلق در هوا توسط دستگاه پارتیکل کانتر/ غبارسنج انجام می شود که می توانید توسط کارشناسان فنی و مجرب مشهد دقیق ،قیمت غبارسنج را دریافت نمایید تا خریدی ایده ال با بالاترین دقت و کیفیت و همچنین پایین ترین قیمت دریافت نمایید.

انواع کیفیت سنج هوا

کیفیت سنج ها بر اساس نوع استفاده به سه دسته زیر تقسیم می شوند.

  • نوع آئروسل یا ذرات معلق
  • مدل مایع
  • مدل جامد

کاربرد کیفیت سنج هوا

فروش کیفیت سنج های هوا بر اساس کاربرد آن ها انجام می شود و تمامی مدل های مختلف کاربرد های مختلفی دارند به عنوان مثال در مدل جامد غبارسنج ها اغلب در حفره معدن ها و برای تعیین ذرات سنگ ها استفاده می شوند و برای تعیین میزان آلودگی آب های آشامیدنی ، داروهای تزریقی ، ساخت قطعات و تجهیزات برقی و تعیین تمیزی و پاکی مایعات از مدل مایه غبارسنج ها استفاده می شود.

تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهترین انتخاب برای بررسی شرایط خرید دستگاه غبارسنج در ایران می باشد که می توانید لیست قیمت تجهیزات آزمایشگاهی را نیز در این مجموعه بررسی نمایید.

بازگشت به لیست