دسته‌بندی نشده

نحوه کار با دستگاه کلرسنج

نحوه کار با دستگاه کلرسنج

از کیت کلرسنج برای اندازه گیری راحت تر میزان کلر موجود در آب استفاده می شود که برای اولین بار در قرن 19 جهت مبارزه با بیماری هایی همچون وبا به سیستم آب آشامیدنی اضافه شده است. بررسی و نظارت بر دوز کلر و میزان آن جهت اطمینان از اندازه مناسب آن دارای اهمیت بالایی می باشد زیرا کلر ماده ای برای ضدعفونی کننده در بخش های مختلفی همچون استخر ها و محصولات غذایی استفاده می شود و میزان آن باید کنترل شود.

چنانچه تصمیم به خرید کلرسنج و یا بررسی انواع کلرسنج و یا انواع کیت کلرسنج می توانید به مرکز خرید تست کیفیت مایعات که شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق می باشد مراجعه نمایید.

سطح کلر باید به صورت منظم کنترل شود تا آب عاری از هر گونه باکتری باشد و روشی که برای اندازه گیری میزان کلر استفاده می شود استفاده از یک ترکیب شیمیایی به نام دی پی دی است که توسط یک ابزار فتومتریک میزان کلر موجود در آب را اندازه گیری می کند.

راهنمایی دستورالعمل اندازه گیری کلر

برای اندازه گیری مقدار غلظت کلر در ابتدا ظرف آزمایش را تا خط نشانه از آب مورد آزمایش پر کنید از محصول 5 قطره به آن اضافه نمایید و درب ظرف را بر روی آن قرار دهید و آن را تکان دهید و بر اساس رنگ ایجاد شده میزان کلر و غلظت آن را بررسی نمایید. قیمت کلرسنج آب بر اساس قابلیت های دستگاه و عملکرد آن متغییر می باشد.

کاربرد کلرسنج:

  • اندازه گیری کلر آزاد و محلول و ph آب آشامیدنی، استخر های پرورش آبزیان
  • اندازه گیری کلر باقیمانده آزاد و کلر باقیمانده کل مخازن آب در صنایع و آزمایشگاه ها
  • دقت کلرسنجی
  • قابلیت ضد آب بودن
  • قابلیت ذخیره سازی نتایج به دست آمده
  • قابلیت کالیبراسیون اتوماتیک
  • قابلیت اندازه گیری دما

مشهد دقیق با سال ها سابقه در فروش دستگاه تست کلر شما را برای خرید دستگاه کلرسنج با مناسب ترین قیمت کلرسنج دیجیتالی و یا قیمت انواع تست مایعات و همچنین قیمت کلرسنج استخر راهنمایی می کند.

بازگشت به لیست