دسته‌بندی نشده

کیفیت سنج هوا چیست؟

کیفیت سنج هوا چیست؟

همانطور که میدانید کیفیت هوا در ساخت و توسعه محصولات نیمه هادی و دارویی و بیوتکنولوژی و همچنین در زمینه هایی که در برابر آلودگی محیط زیست بسیار حساس هستند دارای اهمیت بالایی می باشد که برای اندازه گیری و حفظ سطح مطلوب نظافت در کلیه اتاق های تمیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که میدانید گاهی اوقات ذرات گرد و غبار و گازها و سایر آلاینده های دیگر می توانند زندگی انسان ها را مختل کنند و به همین دلیل باید این آلاینده ها را به صورت مستمر کنترل کرد و کیفیت هوا و محیط را بررسی نمود. اندازه گیری ذرات معلق در هوا توسط دستگاه پارتیکل کانتر/ غبارسنج انجام می شود که می توانید توسط کارشناسان فنی و مجرب مشهد دقیق ،قیمت غبارسنج را دریافت نمایید تا خریدی ایده ال با بالاترین دقت و کیفیت و همچنین پایین ترین قیمت دریافت نمایید.

انواع کیفیت سنج هوا

کیفیت سنج ها بر اساس نوع استفاده به سه دسته زیر تقسیم می شوند.

  • نوع آئروسل یا ذرات معلق
  • مدل مایع
  • مدل جامد

کاربرد کیفیت سنج هوا

فروش کیفیت سنج های هوا بر اساس کاربرد آن ها انجام می شود و تمامی مدل های مختلف کاربرد های مختلفی دارند به عنوان مثال در مدل جامد غبارسنج ها اغلب در حفره معدن ها و برای تعیین ذرات سنگ ها استفاده می شوند و برای تعیین میزان آلودگی آب های آشامیدنی ، داروهای تزریقی ، ساخت قطعات و تجهیزات برقی و تعیین تمیزی و پاکی مایعات از مدل مایه غبارسنج ها استفاده می شود.

تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهترین انتخاب برای بررسی شرایط خرید دستگاه غبارسنج در ایران می باشد که می توانید لیست قیمت تجهیزات آزمایشگاهی را نیز در این مجموعه بررسی نمایید.